Suomalaisten Kemistien Seuran vierailu Ateneumin Rodin -näyttelyyn torstaina 25.2.2016. klo 16.40 (Kaivokatu 2, Helsinki).

Ohjelma
17.00 Opastus (n. 45 min) näyttelytiloissa. Opastuksen jälkeen voi vapaasti tutustua näyttelyyn vapaasti omassa tahdissa. Museo on keskiviikkoisin auki klo 20.00  asti.

Sisäänkäynti museoon on Kaivokadun puoleiselta pääsisäänkäynniltä. Tarvittaessa liikkumisesteetön sisäänkäynti löytyy museon takaa Ateneuminkujalta. Ryhmämme  haetaan Ateneumin lämmitetyn sisäpihan kohtaamispaikalta auditorioon noin 5-10 minuuttia ennen esittelyn alkua eli n. 16.50.

Huom! Myöhästyneitä ryhmiä eikä yksittäisiä henkilöitä  ei valitettavasti voida enää päästää sisään auditorioon.

Vierailu on maksuton Kemian Seurojen jäsenille. Muistathan ehdottomasti ilmoittaa 17.2.2016 mennessä, jos et käytä varaamasi paikkaa.
Jokainen maksaa itse vaatesäilytyksen.

Myös FKS:n ja KTY:n jäsenet ovat tervetulleita.Vierailulle mahtuu 50 osallistujaa.

Ilmoittautumiset 17.2.2016 mennessä.